czerwca 14, 2019

K&R 04/05/2019






Piękny ślub i wspaniałe wesele Klaudii i Radka. 
Serdecznie zapraszam do obejrzenia Ich pięknej historii :)




Za każdym razem, gdy przychodzi mi tu coś napisać odnośnie wykonanej przeze mnie pracy ciężko zebrać mi słowa, które wystarczająco dobrze opisałyby to co chcę Wam tu przekazać. Myślę, że najlepszą odpowiedzią będą te momenty wzruszeń, w których to spoglądając na te fotografie emocje same biją do człowieka drzwiami i oknami. Był to wspaniały dzień od początku do końca. Mimo, że minął już ponad miesiąc odkąd wykonywałam ten reportaż, gdy wrzucałam tutaj te wybrane zdjęcia, aż łezka mi się w oku zakręciła :).  Czasami myślę, że fotografia ślubna nie jest dla mnie, ponieważ za bardzo się wzruszam... ale chyba o to w sumie w tym chodzi, prawda? Aby razem przeżywać ten dzień, dawać się ponieść tym wszystkim fantastycznym emocjom ... i tworzyć pod wpływem inspiracji. Uwielbiam to. Uwielbiam te chwile, w których sama w serduszku ogromnie się cieszę widząc łzy w oczach Panny Młodej i te pohamowane w oczach Pana Młodego, to jak Oni przeżywają tak wyniosłe chwile.  Kocham to co robię i cieszę się, że odnalazłam swoją drogę, którą mogę podążać. Zapraszam do oglądania pięknej historii Klaudii i Radosława ;)



przypominam o wolnych terminach na sezon 2019/20.
 Możliwość rezerwacji poprzez wiadomość prywatną.

 Facebook: Ilona Faber Fotografia, 

mail: ilonafaberphoto@gmail.com




































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Ilona Faber Fotografia