maja 17, 2019

Chrzest Święty Igorka



Piękny Chrzest Święty Igora 22/04/2019




Wyobraźcie sobie piękny wiejski nieco większy murowany Kościół z pięknymi witrażami, przez które słońce delikatnie otula wnętrze świątyni swoimi nieśmiałymi promieniami. Dokładnie taka aura towarzyszyła nam tamtego dnia. Piękny, ciepły Poniedziałek Wielkanocny i czego chcieć więcej?  Bardzo się cieszę, że udało mi się uchwycić jedną z najważniejszych chwil w życiu każdego z nas. Ku mojemu zdziwieniu podany termin był dosyć "HOT", musiałam odmówić 4 kolejnym parom reportaży z chrztów. Nie sądziłam, że będzie aż takie zainteresowanie! To oznacza tylko jedno kochani! Kto pierwszy ten lepszy ;). Ale spokojnie, mam jeszcze trochę wolnych terminów. Na reportaże ślubne, reportaże z chrztów, sesje plenerowe: narzeczeńskie, ślubne, wspólne lub indywidualne. Warto pytać!  Ogólnie to czuję dużą potrzebę usprawiedliwienia się dlaczego tak mało mnie zarówno tutaj, jak i na instagramie, nie wspominając już o facebooku! Ale myślę, że wrócę do tego przy okazji innego posta, być może następnego? Z pięknego wesela Klaudii i Radka? Czekajcie cierpliwie! Macie na co! :)  Tymczasem zapraszam do przeglądnięcia całego reportażu z wielkiego dnia w życiu Igorka :)















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Ilona Faber Fotografia